topbella

4 Mart 2015 Çarşamba

C vitaminli maske


  Merhabalar.Bu gün sizinle çok sevdigim ve aynı zamanda çok faydalı bir maske tarifi paylaşmak istiyorum.Bu maskeye C vitaminli maske ismini verdim. Maskeye bu ismi vermemin nedeni içeriginde C vitamininden zengin meyvelerin olmasıdır.Bildigimiz üzere C vitaminin cilde bir çok faydaları vardır.Bunlardan cildi yenileme özelliginin,kırışıkları giderme,cildin nem oranını artırma,kollajen sentezine katkıda bulunma özelliginin altını çizmek istiyorum.Şimdi geçelim maskemize...
  Maskemiz için gereken malzemeler:
 1-orta boy portakalın yarısının suyu
 2-Küçük boy muzun üçten biri
 3-pirinç unu (ala bilecegi kadar)
  Malzemeleri krem kıvamına gelene kadar karıştırın.Krem kıvamındakı maskeyi yüzünüze uygulayın.Ben maskeleri kuruyanadek bekletmeyi seviyorum.Kuruduktan sonra ılık suyla yıkıyarak çıkarın.Yüzünüzü yıkadıktan sonra yumuşak havluyla silerek nemlendirici krem uygulayın.Ve cildiniz ışıl ışıl olsun:)))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok doğal ve ekonomik. Denemekte fayda var. Teşekkürler:)

Yorum Gönder