topbella

2 Haziran 2014 Pazartesi

Sevgi denen zenginlik

Merhaba.Bu gün sizinle bir hikaye paylaşmak istiyorum.Hikayeyi bu gün okudum.beni cok etkiledi.Bazen aslında önemsiz olan şeyler bize aslında önemli olan şeyleri unutturuyor.Hikayeyi okuyunca siz de anlayacaksınız.Bu hikayeye göre bir adam 3yaşındakı küçük kızını yaldızlı ambalaj kagıtı rulosunu israf ettigi için cezalandırmıştı.Ailenin ekonomik durumu iyi degildi ve adam yılbaşı gecesi için yapılan bu süsleme israfına çok öfkelenmişti.Ancak yılbaşı gecesi evde televizyon izlerken hiçbeklemedigi bir anda küçük kızı yaldızlı kagıta sarılı bir hediye kutusu getirerek. 'Baba bu senin için 'dedi.Adam küçük kızının bu davranışı karşısında bir gün önce gösterdigi aşırı tepkiden dolayı cok utandı.Ancak kutunun boş oldugunu gördügünde yine öfkelendi.Küçük kızına 'birisine hediye verdigin zaman içinde bir şey olmalı'diye bagırdı.Küçük kız durdu babasına şaşkınlıkla baktı ve gözyaşlarına boguldu.hıçkırıklar içinde ama baba dedi ve devam etti 'o kutu boş degildi.O kutunun içini ben öpücüklerimle doldurmuştum ve onların hepsi seninçindi.'adam küçük kızından beklemedigi bu sözler karşısında yıkılmışdı.adam egildi kızını kolları arasına aldı ve özür diledi.Kısa bir süre sonra beklenmedik bir kazakızın hayatını aldı.Aileye derin hüzün çöktü.hikayeye göre adam küçük kızından aldıgı öpücük dolu kutuyu yıllarca yatagının yanında sakladı. Ve ne zaman morali bozulsa ,cesareti kırılsa ve ya bi şeye öfkelense küçük kızının o kutunun içine sakladıgı hayali sevgisinden ve öpücüklerinden biraz alarak teselli oldu.Aslında hepimiz aiemizden,çocuklarımızdan,yakınlarımızdan gelen böyle sevgiye sahipiz.Sevgi denen bu deger hiç bir zenginlikle ölçülemez.Bu zenginligin farkına varmamaız dilegile...

1 yorum:

UmmuMaryam dedi ki...

Selam, Ben www.muslimahdays.blogspot.com dan, bloğunuz hayırlı olsun. Bloğuma beklerim:)

Yorum Gönder