topbella

4 Ekim 2014 Cumartesi

Çocuk bakımı


 Çocuklarımı saatlerce hayranlıkla seyredebilirim.Her anne gibi ben de çocuklarım için en iyisini istiyor,onları en iyi şekilde yetiştirmek için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.Onlara karşı bir sürü sorumluluklarım var...Onlar o kadar aciz ve bana muhtaclar ki...Onlar Rabbimin bana en kiymetli emaneti ve onlara iyi bakmak bana düşüyor...Onların psikolojileri,ahlakları,saglıkları,gelişimi benim için çok önemli.Saglıklı büyümeleri için öncelikle günlük ihtiyaclarını düzenli bir şekilde gidermek lazım...
 Günlük ihtiyaclar dedigimizde çocukların beslenmesi,uykusu,banyosu,oyunları ve s.geliyor akla.Çocuklarımın beslenmesine çok dikkat ederim.Öncelikle besinlerin dogal olması benim için önemli.(Market raflarından ürün almamaya dikkat ediyorum.)Sonra da çocuklarımın damak tadına hitab etmesi...
 Her akşam uyku öncesi banyo yaptırırım.Banyodan önce dişler fırçalanıyor.(Çocuklarımın diş bakımına bebeklikden başladım.İlk dişleri çıkınca tülbentle silmeye başladım.1 yaşından sonra florürsüz yutulabilen diş macunları kullanmaya başladık.)Banyo sonrası bebek losyonu kullanarak hafifce ciltlerini nemlendiririm.Sonra ütülenmiş kiyafetlerini giydirip yatırırım.Ve bu yıllardır böyle devam ediyor.Çocuklarımın uykusu benim için önemli oldugu için akşamları dışarı çıkmamaya dikkat ederim.
 Çocuk bakımı dedigimizde kiyafetleri de konuşmak lazım.Çocuk kiyafeti seçiminde kiyafetlerin %100 pamuklu olmasına,çabuk yıpranabilen olmamasına dikkat ederim.


1 yorum:

UmmMaryam dedi ki...

Bizimkinin dişleri çıksın biz de fırça kullanacağız inşaaAllah^_^

Yorum Gönder