topbella

11 Ekim 2014 Cumartesi

Mısır unu maskesi


  Hiç mısır unundan maske yaptınızmı?Yapmatıysanız şimdi yapalım...
  Ben bu maskeye ekspres maske diyorum.Çünki cildi anında güzelleştiriyor.Maske çok kolay.Malzemeler:
 1-mısır unu
 2-muz
 3-süzme yogurt
  -Muzu eziyorum,mısır unu ile karıştırıyorum.
  -Sonra süzme yogurtu ilave ederek krem kıvamı elde edene kadar karıştırıyorum.
  -Maskeyi temiz cildime uyguluyorum ve kuruyanadek bekliyorum.
  -Mısır unu kurudugu zaman sertleştigi için azacık nemlendirerek ovuyorum.Ovarken cildime masaj da uygulamış oluyorum.Cildim canlanıyor.
  -Yıkanmış ve kurulanmış cildimi nemlendiriyorum. Siz de deneye bilirsiniz...

2 yorum:

UmmMaryam dedi ki...

Ben yaptım, gerçekten çok güzel oluyor^_^

Doctor dedi ki...

Gerçekten yaptınmı?Çok güzel degilmi?

Yorum Gönder