topbella

9 Eylül 2014 Salı

Saç maskesi

Merhaba arkadaşlar.Uzun zamandır ,aslında çok uzun zamandır(Yuşa Selimin dogumundan bu yana )nerdeyse 2 yıl olucak,saç dökülmesi sorunu ile karşı karşıyayım.Sıradan dökülmedir dedim,geçer dedim geçmedi.Yani bir günde 100 tane saç telinin kopması normal diyorlar ya ,benim saçlarımdan kopan her taradıgımda yüz taneydi .İlgilenmeye zaman da bulamıyordum.Durum vahimleşince el atmaya karar verdim.Ve daha önce denedigim , iyi sonuç aldıgım bir maskeyi kullanmaya karar verdim.Aslında maske çok basit.Aynı zamanda anında etkili bir maske…Kullanmak isteyen varmı?     İşte sizin için tarifi yazıyorum.
-2yumurta sarısı
-2 çorba kaşıgı zeytin yağı
-1 çorba kaşıgı badem yağı
-1 çorba kaşıgı bal
-2kapsül E vitamini
  Malzemeleri karıştırıyorum ve saçımın diplerine ve uçlarına masaj yaparak uyguluyorum.Saçımı toplayıp naylon poşetle örtüyorum,üzerinden de pamuk bir örtü ile sarıyorum.3-4 saat beklettikten sonra şampuanla yıkıyorum.Maske etkisini ilk kullanımdan gösteriyor.Hadi geçmiş olsun…

2 yorum:

Unknown dedi ki...

erkelerede yapilsa etkisi olurmu

Doctor dedi ki...

tabi ki Murat bey:)

Yorum Gönder