topbella

1 Eylül 2014 Pazartesi

TIP DİL sınavı,Ankara yolçulugu ve Avatar...

Bir sınav daha geride kaldı.31 avgustosta TIP DİL sınavına girmek için Ankaraya gittim.TIP DİL derken TUS için dil sınavı.Önceleri bu sınavı ÖSYM yapardı.Sonra kaldırıldı. Doktorlar da ÜDS VE KPDS sınavlarına girmeye başladı.Şimdi tekrar TÖMER doktorlar için bu sınavı yapmaya başladı.Ankarayı seviyorum.Çok düzenli buluyorum orayı.Her yer kolay bulunuyor.Ulaşım zorlugu çekmiyorum.Giderken de PAMUKKALE turizmi tercih ediyorum.Otobüs de hizmet de çok iyi.Giderken 23.30 otobüsüne bindim.Gece yolçulugu daha kolay oluyor.Saat 02.00de dalmışım.Uyandıgımda 04.00 gösteriyordu ve otobüs duruyordu.Her kes merak içinde birbirine bakıyordu.Az sonra anons edildi.Karşıda bir tır devrilmişdi ve çekici gelmeden yolda çekilemeyecekdi.Çekicinin gelmesini beklememiz lazımdı.2saat sonra çekici geldi tırı çekdi ve biz yolumuza devam ede bildik.Dönüşte 18.30 arabasına bindim.Bir an önce eve çocuklarıma kavuşmak istedigim için gece arabasını bekleyemezdim.Yolçuluk da çekilmiyor.İyi ki film izleye biliyoruz.Filmlere baktım hangi filmler var diye.Avatar filmini gördügümde çok sevindim.Avatarı 3 kez seyrettim.Uzun zamandır seyretmemeiştim.Hemen açtım.Müzigi beni büyülüyor.Manzaralar muhteşem.Bu film azmimi ve irademi güclendiriyor.Acaip etki ediyor bana.Omatikayaların inançları çok güzel aslında.Dogdumuzda bize bir enerji veriliyor ve bu enerji tükendiginde bu dünyayı terk ediyoruz diyorlar.Çok dogru bence.Duanın gücünü göstermesi de çok güzeldi.İşte Tıp dil sınavı,Ankara yolçulugu ve Avatar…

2 yorum:

UmmuMaryam dedi ki...

Iyi vakit geçirmene sevindim. Tabi yorgunluğu saymazsak^_^

Doctor dedi ki...

Tıp dil sınavını kazandım:)

Yorum Gönder